top of page

15x fotograficky

Tenhle projekt mě velmi zaujal, když jsem si četla na jiných blozích odpovědi. Už při čtení jsem uvažovala, jaký názor mám ohledně fotografií já a nedalo mi to, abych se taky nezapojila.


>> O T Á Z K Y

3 | Oblíbený fotografický styl a proč?

4 | Digitál nebo film? Co vlastníte a používáte? Co se vám líbí víc?

5 | Upravovat nebo neupravovat?

6 | Barevné nebo černobílé fotografie?

7 | Váš typický rukopis - něco, co vaše fotografie odliší od ostatních. Máte ho?

8 | Jak vidíte svoji budoucnost ve fotografování? Koníček nebo profesionál?

9 | Ateliér, exteriér nebo interiér? A proč?

10 | Vysněný fotoaparát a objektiv. Proč zrovna tohle vybavení?

11 | 5 fotografií za poslední měsíce, které považujete za nejpovedenější a okolnosti jejich vzniku.

12 | Kde berete inspiraci při fotografování?

13 | Oblíbený fotograf (český nebo zahraniční) a co na něm nejvíce oceňujete?

14 | Vztahy mezi fotografy - přátelé nebo konkurenti? Jak by to mělo být podle vás? Jak si myslíte, že je to v ČR?

15 | Podle jakého kritéra budete spíš hodnoti fotku - nápad nebo technické provedení?

Oblíbené příspěvky
Nedávné příspěvky
Vyhledávání podle kategorií
Zatím žádné štítky
Sledujte mě také na...
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Classic
bottom of page