top of page

#2 | Váš první fotoaparát a ukázka 5 snímků, které z něj považujete za nejpodařenější

Za svůj první foťák považuji Panasonic DMC-FZ7. Už jsem se o něm zmiňovala v první otázce a taky o tom, že mu přestal fungoval blesk, kvůli čemuž jsem ho přestala používat. Stále ho mám někde doma, tak ho musím vyhrabat a zkusit, jak bych s ním fotila dneska, což mě momentálně hodně zajímá. Když už vím, co je to clona, čas a iso, tak blesk ani nebude potřeba.

Díky této otázce jsem si po dlouhé době procházela staré fotky a našla hned několik, které se mi hodně líbí, ale tenkrát bych je s klidným srdcem vymazala a považovala je za nepovedé.

Kromě těch, které jsem upravila jako černobílé jsou všechny minimálně upravované, maximálně na nějaké ty miš maše s histogramem a přidání kontrastu. Jde vidět, že i úplný amatér dokáže na automatiku vyfotit něco zajímavého. :D


Oblíbené příspěvky
Nedávné příspěvky
Vyhledávání podle kategorií
Zatím žádné štítky
Sledujte mě také na...
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Classic
bottom of page