top of page

Na pískovně

Koncem března jsme byli pozváni na malou akci na chatě u zdejší pískovny. Kolem plavou kachny, spousta pití a jídla a dokonce se s námi zkamarádily dvě kočky. Fotek sice bylo dost, ale těch ke zveřejnění zase tak moc ne. :D

První fotka je moje srdcovka. Měla jsem v tu chvíli fakt štěstí. Jedna z koček (pokud si všimnete na fotce) neměla jednu nohu a zrovna se mi podařilo zachytit moment, jak se olizují. Vypadá to, jako by se líbaly.

A jde vidět, že voda mě zas tak moc nelákala a raději jsem se věnovala kočkám. Tahle fotka se mi taky líbí, protože na první pohled to vypadá, že se jedná o odraz v zrcadle, ale ve skutečnosti jsou dvě, ale velmi podobné.

A nakonec jedna kočičí portrétovka.

Oblíbené příspěvky
Nedávné příspěvky
Vyhledávání podle kategorií
Zatím žádné štítky
Sledujte mě také na...
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Classic
bottom of page