top of page

Do it again | DIA

Název projektu: Do it again neboli Udělej to znovu. Pro mě to znamená "Uprav"!.


V čem spočívá: Účelem je zjistit, jak jsem se v průběhu roku zlepšila v úpravě fotografií. Pro projekt je nutné fotit alespoň rok nebo mít nějaké starší fotografie, na kterých by se dalo dokázat zlepšení. Bude probíhat měsíčně a to tím způsobem, že si vyberu jednu fotku z daného měsíce vyfocenou o rok dříve a znovu ji upravím tak, jak bych to udělala dnes.


Pravidla:

Mít fotky staršího data. Jestli je budete vybírat náhodně nebo máte ve fotkách jako já nějaký systém, je čistě na vás.

  1. Mít fotky staršího data. Jestli budete vybírat náhodně nebo v tom budete mít nějaký systém, je čistě na vás. Já si například fotky zálohuji podle měsíce, kdy byly vyfoceny, takže budu vybírat strikně podle toho.

  2. Uvést mě jako autora projektu, pokud se do něj pustíte. Stačí v prvním nebo úvodním článku přidat odkaz na moje stránky nebo blog.



Oblíbené příspěvky
Nedávné příspěvky
Vyhledávání podle kategorií
Zatím žádné štítky
Sledujte mě také na...
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Classic
bottom of page